مدیریت پورسانت در حسابگر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 28 فروردين 1397
بازدید : 15
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

امروزه تمامی کسب‌وکارها از نرم افزار مالی برای ذخیره و مدیریت کلیه امور مالی خود استفاده می‌کنند. یک نرم افزار مالی قابل اعتماد است چرا که توسط متخصصان حسابداری طراحی و تولید شده است و کلیه امور حسابداری و مالی را با دقت بالا پردازش می‌کند.

با حسابگر امکان تعیین پارامترهایی برای تنظیمات نرم افزار در اختیار دارید که این تنظیمات را متناسب با نوع کسب‌وکار و نیاز خود می‌توانید تعیین کنید.

در بخش پارامترهای عمومی مواردی مانند روش محاسبه سود بر اساس حجم فروش باشد، لیست اسناد هنگام ورود به فرم اسناد باز شود، لیست فاکتورها هنگام ورود به فرم فاکتورها باز شود، لیست اسناد دریافتنی یا پرداختنی هنگام ورود به فرم اسناد دریافتنی و پرداختنی باز شود، امکان تعریف حساب جدید، امکان تعریف کالای جدید، امکان بستن کل دوره جاری برای کاربر مورد نظر، تمام دوره‌ها در پشتیبانی اتوماتیک بیاید، تمام دوره‌ها در پشتیبانی سریع بیاید، قبل از خروج از برنامه سوال شود، مرتب‌سازی جداول با کلیک روز سرستون‌ها غیر فعال باشد، امکان حذف در جداول غیر فعال شود، غیر فعال کردن راست کلیک در فرم‌ها، غیر فعال کردن تغییر دوره مالی در فرم انتخاب شرکت، حالت نمایش فرم‌ها به صورت سربرگی باشد، قابل انتخاب هستند.

با نرم افزار پخش مویرگی کلیه امور مربوط به حساب‌های ویزیتورها و کالاها به طور اتوماتیک انجام می‌گیرد.

برای استفاده از مدیریت پورسانت در نرم افزار مالی ابتدا گروه فروشندگان خود را با تعیین کد گروه و نام گروه تعریف نمایید.یکی از کاربردهای تعریف گروه این است که برای مثال یک مشتری همیشه با یک گروه کار می‌کند و این گروه مثلاً شامل10 عضو متفاوت شامل راننده، ویزیتور و... باشد و همه این اعضا نسبت به میزان فروش و شرایط دیگر، پورسانت دریافت کنند، در این صورت به‌جای اینکه در هر فاکتور مشتری، نام تک تک اعضای گروه انتخاب شود می‌توان مشتری را به گروه مربوطه مرتبط کرد.

بعد از تعیین گروه مشتری به بخش معرفی انواع فروشنده‌ها رفته و انواع مورد نیاز خود را تعریف نمایید. در مرحله بعد بخش معرفی فروشنده مراجعه کرده در این فرم 4 تب وجود دارد که در تب مشخصات اصلی فروشنده اطلاعات مربوط به فروشنده که شامل کد فروشنده، نام فروشنده، کد نوع فروشنده، حساب واریز پورسانت فروشنده، حساب برداشت مبلغ پورسانت برای فروشنده و حساب واریز جریمه مرجوعی فروشنده است را تعیین کنید سپس دکمه ذخیره را انتخاب نمایید. در تب گروه فروشنده، گروه فروشنده قابل مشاهده است، در تب‌های بعدی لیست فروشنده‌ها بر اساس گروه فروشنده و نوع فروشنده در دسترس است.

بعد از تعیین موارد بالا به بخش تعریف قوانین کمیسیون مراجعه کنید. در این بخش از نرم افزار مالی برای هر فروشنده قادر به تعریف قوانین خود هستید برای ثبت راحت‌تر اطلاعات دکمه نمایش در فرم را انتخاب نمایید. سپس اطلاعات لازم را ثبت نمایید در این بخش می‌توانید درصد کمیسیون نماینده خود را بر اساس مبلغ فروش، مسافت تعیین کرد همچنین درصد جریمه مرجوعی نیز قابل تعیین است.

بعد از صدور فاکتور خرید به نام نماینده فروش به بخش محاسبات کمیسیون مراجعه کنید و دکمه محاسبه جدید را انتخاب نمایید سپس به تب بعدی لیست فروشنده‌ها رفته و فروشنده مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در تب بعدی نتیجه محاسبات را مشاهده نمایید همچنین در تب آخر فاکتورهای مرتبط با محاسبات نیز قابل مشاهده است.

در نرم افزار مالی به صورت اتوماتیک امکان بدهکار و بستانکار کردن حساب نماینده‌ها وجود ندارد ولی با امکان عطف سند امکان ایجاد سندی با همین مضمون وجود دارد.





:: برچسب‌ها: نحوه محاسبه درصد پورسانت , نحوه محاسبه درصد فروش , درصد فروش , درصد پورسانت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ شایگان سیستم خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری شایگان سیستم و آدرس shygunsys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com